To bardzo ciekawe pytanie, na które należy udzielić szczegółowej odpowiedzi. Pamiętajmy o tym, że słodycze reklamowe mają raczej niewielkie rozmiary. Nie należy zatem za wszelką cenę starać się umieszczać na nich dużej ilości informacji. Lepszym wyborem będzie wydrukowanie na opakowaniu logo firmy lub adresu jej strony www. Ponadto zwróćmy uwagę również na to, z ilu stron opakowania można umieścić nadruk. Przykładowo, krówki pozwalają umieścić nadruk aż na 4 stronach opakowania, bo dokładnie tak wygląda ten cukierek.
Related Posts
Skojarzenia
Krówki reklamowe z czym tobie się kojarzą? Bo nam z smakiem dzieciństwa do którego zawsze się wraca z miłą chęcią.…
Strzał w dziesiątkę
Jeżeli chcecie, by wasza firma dostała się nie tylko przez oczy, ale także przez żołądki do serc klientów warto pomyśleć…
Czekoladki reklamowe a ich ceny na światowych rynkach
Wprowadzenie do tematu: Czym są czekoladki reklamowe? Czekolada to słodka rozkosz, która potrafi zachwycić każde podniebienie. Ale czy wyobrażasz sobie…