To bardzo ciekawe pytanie, na które należy udzielić szczegółowej odpowiedzi. Pamiętajmy o tym, że słodycze reklamowe mają raczej niewielkie rozmiary. Nie należy zatem za wszelką cenę starać się umieszczać na nich dużej ilości informacji. Lepszym wyborem będzie wydrukowanie na opakowaniu logo firmy lub adresu jej strony www. Ponadto zwróćmy uwagę również na to, z ilu stron opakowania można umieścić nadruk. Przykładowo, krówki pozwalają umieścić nadruk aż na 4 stronach opakowania, bo dokładnie tak wygląda ten cukierek.
Related Posts
Odsłona czy oblicze
Na czym polega nasza innowacja, sprawiająca że cukierki reklamowe nabierają zupełnie nowego oblicza, korzystnego dla zdrowia? Przede wszystkim dla naszych…
Jesień
Decydując się na taką reklamę trzeba pamiętać o tym, aby charakteryzowały się wysoką jakością, która będzie miała bezpośredni wpływ na…
Nie pozostaje nam nic
Na pewno trzeba zastanowić się czy ma to być reklama w telewizji, która jest bardzo droga czy wybieramy inną formę…