Skoro to nam się tak opłaca to znaczy, że warto taką ewentualność rozważyć. Na piętnaście kilogramów wejdzie prawie tysiąc trzysta cukierków. To bardzo dużo, dlatego warto właśnie na to postawić. Naprawdę nie ma większego problemu by rozdysponować krówki reklamowe w takiej ilości. Zdziwimy się jak szybko będą one znikać, a my będziemy donosić nowe i nowe. Lepiej w takim razie od razu postawić na większą ilość, bo zrealizowanie kolejnego zamówienia te kilka dni potrwa. Nie możemy doprowadzić do tego, że podczas akcji promocyjnej w połowie zabraknie nam cukierków. To byłoby odebrane negatywnie przez potencjalnych klientów i nasza firma wiele by straciła na swoim wizerunku. Tworzenie własnego wizerunku zajmuje wiele czasu, ale stracić go można bardzo szybko.
Related Posts
Gouda czy ementaler
W związku z niepokojem w całym rejonie afryki, a głównie realnym wybuchem wojny domowej w Egipcie biura podróży odwołały planowane…
Proszę pamiętać
Niemniej, jednak trzeba pamiętać o tym, że wybierając krówki reklamowe, należy kierować się nie tylko ich wyglądem, ale i również…
Młodszy i starszy
Krówki reklamowe z logo firmy lub sklepu to bardzo efektywna forma promocji, która ma naprawdę niezwykle szeroki zasięg. Jej głównym…