Nastolatek kupił kilka kilogramów cukierków i wydrukował specjalne opakowania reklamowe. Krówki z nadrukiem wyruszyły na ulicę i tam nastolatek rozdawał je wszystkim osobom, które wydawały mu się zamożne (ojciec sprzedawał samochody koncernu Chevrolet). Po kilku dniach krówki z logo zaczęły przynosić sukces. Do salonu samochodowego ojca zaczęli zaglądać poważni biznesmeni. Po kilku tygodniach kampanii reklamowej salon znów odżył. Dzisiaj nastolatek jest wiceprezesem salonu i z tego co pisze się w mediach, jego ojciec planuje już wkrótce odejść z biznesu i wszystko zostawić swojemu synowi.
Related Posts
Innowacja
Najważniejszą zaletą, jaką niosą za sobą krówki reklamowe jest to, że w promocji przynoszą należyte rezultaty. Nie da się ukryć,…
Czekoladki reklamowe a ich ceny na światowych rynkach
Wprowadzenie do tematu: Czym są czekoladki reklamowe? Czekolada to słodka rozkosz, która potrafi zachwycić każde podniebienie. Ale czy wyobrażasz sobie…
Jak znaleźć dobrą firmę? – część III
To byłby dla naszej firmy wielki dramat, dlatego nie można do takiego sytuacji doprowadzić. Trzeba zadbać o to żeby były…