Cena także nie jest zabójcza, gdyż 70 gr. za sztukę nie powala, a większość osób raczej nie chce się częstować. Na pewno zwrócenie uwagi na logo firmy może w tym wypadku wiele pomóc, chociaż problemem może być przekształcenie tego w konkretne zamówienie. Z tego też powodu, wiele osób rezygnuje z tej uzupełniającej formy prowadzenia reklamy i skupia się tylko i wyłącznie na podstawowych metodach, które opisałem wyżej. Na najważniejszych targach/spotkaniach wciąż warto skupiać się na metodach uzupełniających takich jak krówki reklamowe.
Related Posts
Dobra forma
Cechy dobrej reklamy to nie tylko jasny i prosty przekaz, ale przede wszystkim wiarygodność, która buduje zaufanie klientów. Wybór odpowiedniej…
Zyski i straty – koniec
Czy my na tym zyskamy? Oczywiście, że tak i to bardzo dużo. Im więcej osób, które dostaną cukierki skorzysta z…
Czy krówki z nadrukiem to zdrowy produkt?
Krówki z nadrukiem – słodkie i kolorowe, przyciągające wzrok małe smakołyki. Czy jednak są one zdrowym produktem? Dziś przyjrzymy się…