Każdy człowiek powinien mieć swojego doradcę z dwóch powodów. Pierwszym powodem są niepowodzenia. Jeśli ktoś ma doradcę, to każde niepowodzenie może śmiało „zwalić” na doradcę. Jeśli jednak doradca okazuje się człowiekiem o wielkich pomysłach, to przedsiębiorca ma szansę odnieść sukces. I tak było chociażby w przypadku jednego z Bostońskich biznesmenów. Tomas L. Murphy był dealerem samochodowym, ale w pewnym momencie biznes przestał mu iść tak dobrze, jak zazwyczaj. Do akcji wkroczył jego syn oraz krówki reklamowe.
Related Posts
Promowanie firmy
Odpowiednie promowanie firmy jest naprawdę bardzo ważnym zadaniem, dlatego też należy podejść do niego z pełnym zaangażowaniem. W tym przypadku…
Wariacje smakowe część II
W tych drugich szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się krówki reklamowe o smaku truskawek. Czy można jeszcze mówić o tym, że…
Zyski i straty
Reklama żeby była dobra powinna być dobrze przemyślana. Najczęściej stawiamy na to, co inni, czyli na telewizję i radio, a…