Każdy człowiek powinien mieć swojego doradcę z dwóch powodów. Pierwszym powodem są niepowodzenia. Jeśli ktoś ma doradcę, to każde niepowodzenie może śmiało „zwalić” na doradcę. Jeśli jednak doradca okazuje się człowiekiem o wielkich pomysłach, to przedsiębiorca ma szansę odnieść sukces. I tak było chociażby w przypadku jednego z Bostońskich biznesmenów. Tomas L. Murphy był dealerem samochodowym, ale w pewnym momencie biznes przestał mu iść tak dobrze, jak zazwyczaj. Do akcji wkroczył jego syn oraz krówki reklamowe.
Related Posts
Chaos
Promocja własnej firmy będzie zależne od tego, jaką metodę wybierzemy. Jeśli mamy bardzo dużo pieniędzy to można promować się na…
Rodzaj obiektu
Reklama podstawowa to wszelkiego rodzaju próby dotarcia do ogólnego grona odbiorców. Mam tutaj na myśli przede wszystkim reklamę w internecie…
Kawa
Kawowe, makowe, sezamowe oraz czekoladowe krówki to najlepsze słodycze, które u każdego od razu wywołują uśmiech na twarzy. Z całą…