Na uczelniach stosowane są różnego rodzaju zeszyty, które w ten sposób reklamują określoną firmę. Nawet gdy właściciel takiego zeszytu nie zdecyduje się na zawarcie umowy to istnieje duża szansa, iż inna osoba w tej grupie spojrzy na logo np.: szkoły językowej i będzie chciała się w ten sposób do niej zapisać. Zupełnie inaczej są wykorzystywane np.: słodycze reklamowe, poprzez pozytywne bodźce mają wpływać na zawarcie umowy. Z pewnością mogą pomóc, ale moim zdaniem nie są kluczowym elementem. Także samo logo na tego typu słodyczach nie zawsze musi świadczyć o tym, iż będzie potem rozpoznawane. Czasem po prostu cukierek jest szybko odpakowywany, tak iż klient nawet nie ma możliwość dłuższego wpatrzenia się w logo firmy. Czasem dodatki mogą zadziałać, ale muszą być do tego odpowiednie warunki np.: wąski krąg odbiorców, odbiorcy mogą być zainteresowani zakupem, przystępna oferta. Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na konsumenta m.in. cenna u innych firm, podejście do klienta od innych firm, zaufanie do firmy etc.
Related Posts
A może tak było zawsze
Cukierki, batoniki i ciastka. W naszej ofercie znajduje się pełna gama słodyczy reklamowych, w których cukier został zredukowany do minimum.…
Należyte rezultaty
Wysokiej jakości krówki reklamowe potrafią zapewnić niezwykle skuteczną promocję, która zachwyci wielu klientów. Dzięki nim działania marketingowe będą zdecydowanie lepsze,…
Wybierz sobie projekt… cz3
Czy krówki reklamowe będą takim produktem, który ma takie działanie? Na pewno tak, dlatego wybierzmy sobie projekt, jaki ma znaleźć…