Jakub Jasiński

Jakub Jasiński

Praktyk eCommerce zarządzający obecnie sklepem internetowym w międzynarodowej korporacji. Swoją karierę w E-handlu rozpoczął 7 lat temu zajmując się marketingiem online dla jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Współautor książki ‚Biblia e-biznesu’, która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny wg Gazety Prawnej. Odpowiedzialny za opracowanie i egzekucję strategii online marketingu ukierunkowanej na wzrost sprzedaży i akwizycję nowych klientów. Doświadczenie zbierał, pracując w zespołach wdrażających multikanałowe aktywności, opracowując podejście do aktywizacji i retencji bazy klientów oraz subskrybentów newslettera, a także przy współpracy z agencjami kreatywnymi i domem mediowym. Pasjonat e-commerce’u, redaktor w miesięczniku oraz serwisie „Mensis.pl”. Absolwent SGH kierunków marketing i zarządzanie oraz finanse i bankowość. Prywatnie miłośnik włoskiej kuchni i niemieckich win.