Wykładowcy

Rozpocznij naukę z nami

Monika Czaplicka

W branży social media od 9 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach […]

Marcin Nowak

Digital Content Manager w Polska Press, pracuje w „Dzienniku Zachodnim”, największej polskiej redakcji regionalnej, laureata Grand Press Digital. Wcześniej szef redakcji MMSilesia w Mecom Group. Specjalizuje się w […]

Marcin Bajda

Dyrektor Strategiczny w ROI Hunter (Facebook Marketing Partner), pracujący z największymi biznesami e-commerce w CEE. Zajmuje się nowoczesnymi reklamami na Facebook’u oraz Instagram’ie. Pasjonat social media, SEO/SEM […]

Jacek Jankowski

Związany z marketingiem internetowym od lat 90-tych XX wieku.
 Jego doświadczenie obejmuje działania zarówno po stronie agencji interaktywnych jak i po stronie klienta oraz jako niezależny konsultant działań marketingowych w Internecie i mentor projektów związanych z Social Games.

Grzegorz Miecznikowski

Ex-dziennikarz, a obecnie, szkoleniowiec, blogger i PR-owiec. Na stale współpracuje z Prowly, gdzie jest odpowiedzialny za projekty webinarowe oraz strategię sprzedażową. Communications Geek pełną gębą.

Karolina Chrostek

Jest ekspertem od społecznej funkcji Internetu – w szczególności w kontekście aktywności firm oraz marek w mediach społecznościowych. Pozwala zrozumieć czym są social media i jak się w nich poruszać, aby osiągnąć strategiczne cele organizacji.

Bartosz Góralewicz

Rozwija usługi SEO na rynkach EU oraz USA, specjalizuje się w obsłudze korporacji oraz średnich i dużych sklepów eCommerce. Jest prezesem agencji Elephate.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów.

Artur Jabłoński

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy.

Julia Fic

Przedsiębiorca, założycielka Blosfera.com ­ agencji reklamowej specjalizującej się we współpracy z blogerami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Warszawskiej Szkoły Reklamy. W przeszłości szef działu reklamy niestandardowej w Blomedia aktualnie należącej do wp.pl oraz redaktor naczelny Zoom Magazine.

Jagoda Prętnicka

Head of Marketing w SentiOne i SalesLift ­ absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska.

Maciej Lewiński

Jego bronią jest marketing w wyszukiwarkach. Jego siłą – lata doświadczeń i sztuka władania analityką internetową niczym kompasem. Prowadzi efektywne kampanie linków sponsorowanych […]

Waldemar Miśków

Marketing Project Manager SARE. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów i produktów elektronicznych, kreowaniu komunikacji marketingowej i tworzeniu modeli biznesowych.

Łukasz Deka

Współzałożyciel i Chief Product Officer w Growbots, startupu zajmującego się automatyzacją sprzedaży. 500Startups alumni. Urodzony wielozadaniowiec: na codzień dba o rozwój produktu, relacje z klientami i jest […]

Radosław Gołąb

Director of Advertising Business Development EMEA w firmie Gemius. Odpowiada za produkty skierowane na rynki reklamowe w blisko 20 krajach. Zarządza rozwojem adserwera AdOcean oraz badania gemiusDirectEffect […]

Kamil Dziadkiewicz

Zdobywał doświadczenie w największych stacjach telewizyjnych oraz w agencjach reklamowych, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi. Prelegent TEDx Poznań. Współautor dwóch finansowanych kampanii crowdfundingowych

Magdalena Daniłoś

Dyrektor kreatywny w OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, reżyser filmów reklamowych, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Jest autorką wielu publikacji […]

Kuba Jankowski

Jeden z najbardziej charyzmatycznych polskich vlogerów, youtuberów, imię rozsławił popularny program „Matura to bzdura“. Po przygodzie z kanałem pracuje już nad nowymi projektami w sieci.

Kamil Hamelusz

Adwokat wspólnik w kancelarii Bazylko Hamelusz Adwokaci. Od początku kariery zawodowej związany z największymi podmiotami rynku nowych technologii. Aktywnie wspiera i doradza największym startupom w Polsce […]

Michał Jackowski

Założyciel i twórca The Affily, oprogramowania w modelu SaaS do obsługi Programów Partnerskich. Ekspert marketingu afiliacyjnego z kilkuletnim doświadczeniem i wieloma wdrożeniami na karku. Pomaga biznesom zwiększać sprzedaż w internecie.

Monika Mikowska

Monika Mikowska Współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne, autorka bloga jestem.mobi. Specjalistka w zakresie mobile UX design i użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach obecności w kanałach mobilnych.

Rahim Blak

CEO i współzałożyciel grupy click community – agencji social media, oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM.

Tom Sieron

Od 15 lat realizuje projekty internetowe. Od 2008 partner w Netkata Internet Software House, w 2015 założył agencję komunikacyjną Kahuna Love. Realizował projekty w roli Project Managera / Product Ownera dla startupów […]

Tymoteusz Doligalski

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Rozprawę doktorską pt. „Budowa portfela klientów z wykorzystaniem Internetu” obronił w Szkole Głównej Handlowej w 2008 r. Wykłada na polskich i zagranicznych uczelniach

Paweł Loedl

Paweł Loedl obecnie pełni obowiązki Strategy Directora w krakowskim biurze VML Poland. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital.

Jarosław Królewski

Dyrektor Zarządzający i współtwórca HG Intelligence S.A oraz Synerise.com, pracownik naukowy i dydaktyczny w AGH w Krakowie. Współtwórca spółek budujących oprogramowanie B2B wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz sztucznej inteligencji.

Jakub Jasiński

Jakub Jasiński Praktyk eCommerce zarządzający obecnie sklepem internetowym w międzynarodowej korporacji. Swoją karierę w E-handlu rozpoczął 7 lat temu zajmując się marketingiem online dla jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Współautor książki 'Biblia e-biznesu', która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny wg Gazety Prawnej. Odpowiedzialny za opracowanie i egzekucję strategii online marketingu ukierunkowanej na [...]

Jan Zając

Badacz i psycholog, współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy badawczej specjalizującej się w social mediach i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.

Ilona Grzywińska

Dyrektor komunikacji Uber. Konsultant PR i Social Media, doświadczony trener i wykładowca akademicki. Od kilku lat związana z branżą PR i nowych technologii w Polsce i na świecie – m.in. w USA, Niemczech i Austrii.

Grzegorz Mogilewski

Założyciel Iconaris – pierwszego w Polsce startup studio tworzącego i wprowadzającego z sukcesem na rynek „usługi i produkty cyfrowe”. Twórca kupionej przez Y&R, jednej z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych Max Weber.

dr Jacek Wójcik

Od lat w świecie IT (technik elektronik) i marketingu a w nim postępowanie konsumentów). Uważa, że innowacje technologiczne warto obserwować i analizować, ale nie warto zapominać o uniwersalnych zasadach funkcjonowania…,

Dawid Pacha

Współzałożyciel i prezes Realdeala, firmy tworzącej angażujące aplikacje na serwisy społecznościowe. Współzałożyciel Czwartków Social Media i organizator edycji warszawskiej. Zaangażowany w Startups.Garden na Śląsku.

Błażej Abel

Przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od 10 lat, kiedy zaczynał agencję interaktywną.