SZKOLENIE

Social Media Manager - Artur Roguski

zapisz się na szkolenie

Miejsce i termin

Szkolenia odbywają się od 9:30 do 17:00 w Katowicach, Warszawie i Poznaniu.

Jak skutecznie działać na Facebooku i Instagramie?

Media społecznościowe to bardzo skomplikowany ekosystem, na który składają się aplikacje, technologie, marki oraz ludzkie emocje. I to właśnie te ostatnie mają największy wpływ na pozostałe elementy tej niezwykle wymagającej układanki.

Szkolenie otwarte

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w niewielkiej grupie

Zapytaj o szczegóły24/7

Poziom

średniozaawansowany

Dzień

od 9:30 do 17:00

Warsztaty

po każdym bloku

Konsultacje

przez rok po szkoleniu

I. Tworzenie treści

1. Wzbudzanie emocji w odbiorcach
2. Dywersyfikacja formatów na Facebooku
3. „Zasada kciuka”, czyli tworzenie treści na smartfony
4. „Zasada 70/30”
5. Najważniejsze zasady w tworzeniu treści wideo
6. Jak przygotować grafiki i zdjęcia na Facebooka i Instagram
7. Relacje live na Facebooku – jak je przygotować i na co trzeba zwrócić uwagę?
8. Przygotowywanie Instagram Stories
9. Recykling treści oraz trendy drogą do tworzenia treści wiralowych
10. Przegląd najważniejszych narzędzi do wyszukiwania i tworzenia treści

II. Dystrybucja treści

1. Jak działa algorytm wyświetlania treści na Facebooku i Instagramie
2. Tworzenie person i najlepsze godziny publikacji
3. Rola „call to action” w postach. Jak zachęcić do działania, jednocześnie nie robiąc clickbaitu?
4. Ile i jakie hashtagi wykorzystywać na Instagramie?
5. Obalenie mitów na temat zasięgów organicznych na Facebooku
6. Jak powinna wyglądać strona WWW/blog, aby była „Facebook friendly”?
7. Jak nie dać się nabrać na nieskuteczne i zakazane techniki na Instagramie?

III. Budowanie społeczności

1. „Meaningfull interactions” – omówienie najważniejszych zmian na Facebooku
2. Tworzenie i prowadzenie grup na Facebooku
3. Wykorzystywanie wydarzeń na Facebooku
4. Jak budować zasięgi i grupę odbiorców na Facebooku i Instagramie?
5. Social media policy – co to jest i dlaczego powinieneś mieć to w swojej firmie?
6. Jak radzić sobie z hejtem i negatywnymi komentarzami?

IV. Workshop

Podczas warsztatów wspólnie zastanowimy się czego użytkownicy social media oczekują od Ciebie i Twojej marki. Dowiesz się jak przygotowywać treści, które będą angażować Twoich klientów.

Zawód praktyk

10 lat na froncie social media

Studium przypadku

ucz się na moich błędach

Samo mięso

bez zbędnej teorii

Poczucie humoru

będzie wesoło

Artur Roguski

Wykładowca, prelegent. Członek rady programowej Forum IAB 2018. Autor bloga na temat marketingu internetowego "Why So Social?"

Social Media Manager w Edipresse Polska

Odpowiedzialny za rozwój VIVA, Wizaż.pl i Party w mediach społecznościowych.

Product Manager w Grupie Onet-RAS (2014 - 2017)

Odpowiedzialny za oddział ds. social media gazety Fakt i serwisu Fakt24.pl.

Dyrektor ds. mediów internetowych w magazynie Brief (2013-2014)

Współorganizator konferencji, wydawca, osoba ds. kontaktu z blogerami, działami PR, agencjami.

Community Manager w agencjach social media (2009 - 2012)

Swoje doświadczenie zdobywałem w agencjach Lubię to, Ogilvy Interactive oraz Fun.pl

Wykładowca na SWPS

"Social Media w pracy dziennikarza"

Wykładowca na Politechnice w Białymstoku

"Content Marketing"

  • Znam Artura od 2011 r. Przez lata zdobył ciekawe i praktyczne doświadczenia z prowadzenia mediów społecznościowych w bardzo różnych obszarach. Cenię zwłaszcza jego wiedzę na temat zdobywania ruchu z social media na strony internetowe.
    dr Jan Zając
    Founder, CEO w Sotrender

Dostosuj działania marki

Ostatnie miesiące to zmiany i problemy takich gigantów jak Facebook i YouTube. Nie jest tajemnicą, że wpływają na użytkowników, marketerów i media. Zasięgi organiczne znowu spadły. Jak uchronić się od negatywnych konsekwencji i wygrać?


Dzielę się wiedzą, której nie znajdziesz na blogach, grupach, ani branżowych konferencjach.

Oferta

Masz pytania? Napisz do nas na kontakt@sonm.pl

Materiały

w wersji papierowej

Certyfikat

ukończenia szkolenia

Wsparcie

merytoryczne po szkoleniu

Zniżki

przy zapisach ze znajomym/ą

0 zł

Kurs online Cena na fakturze, zwolniona z VAT
  • 7 porad na temat adsów
  • 7 porad na temat social media
  • 7 porad na temat botów
WYBIERZ

1000 zł brutto

Szkolenie Cena na fakturze, zwolniona z VAT
  • Szkolenie: Social Media Manager
WYBIERZ

3000 zł 2600 zł brutto

Pakiet szkoleń Cena na fakturze, zwolniona z VAT
  • Szkolenie: Facebook Ad Manager
  • Szkolenie: Social Media Manager
  • Szkolenie: Messenger Expert
WYBIERZ

Pakiet trzech szkoleń w promocji

Tylko teraz pakiet szkoleń w bardzo obniżonej cenie. Kup pakiet dzisiaj. Jeśli nie możesz wziąć udziału we wszystkich trzech szkoleniach od razu, możesz wykorzystać go do końca 2019 roku. Powtarzamy szkolenia kilka razy w roku w różnych miastach.

Social Media Manager

Zwiększył organiczne zasięgi Fan Page'a grupy wydawców z 0,5 mln do 3 mln / m-c w pół roku

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Facebook Ad Manager

Osiąga wysokie konwersje i nawet 10-krotny zwrot z inwestycji w Facebook Ads

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Messenger Expert

Autor botów w Messengerze dla takich marek jak COTY, Oetker, XTB, Garmin czy Adamed

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA