Social Advertising Manager - Kamil Dziadkiewicz

zadaj mi pytanie

Każdy może robić reklamę

W związku z pogłębiającymi się trudnościami z organicznym (bezpłatnym) dotarciem do użytkowników Facebooka, znajomość platformy reklamowej Facebooka staje się niemal obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Od fryzjera po szefa marketingu w dużej firmie, każdy może skorzystać z tej wiedzy!

Miejsce i termin

Warszawa (24 września), Katowice (26 września), Poznań (28 września), 

O Kamilu

Kamil jest osobą tak zaangażowaną w to co mówi, że nie sposób nie zaangażować się w to razem z nim. Porywa wszystkich słuchaczy – zawsze i wszędzie. Mówi rzeczowo, jest specjalistą w swoim fachu, ale zawsze do swoich wypowiedzi dodaje „coś” więcej. Zachwyca poczuciem humoru, szybką ripostą i dogłębną wiedzą.

Anna Skottak
Head of Social, Five Media

999 zł

799 zł Cena brutto. Wystawiamy faktury cena do 31 sierpnia
  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji papierowej
  • Certyfikat ukończenia
  • Konsultacja 1:1 po szkoleniu
  • Kupon o wartości 200 zł na narzędzia
  • Lunch w przerwie
ZAPISZ SIĘ

Poziom

średniozaawansowany

Szkolenie

od 9:30 do 17:00

Praca

przed komputerem

Konsultacje

przez rok po szkoleniu

Plan szkolenia

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w niewielkiej grupie

zapytaj o szczegóły24/7

I. Struktura

1. Kampanie i cele
2. Grupy reklam i budżety
3. Reklamy i ich elementy kreatywne

II. Grupa docelowa

1. Cel optymalizacyjny
2. Demografia
3. Zainteresowania i targetowanie szczegółowe
4. Budżet, rozliczanie kampanii, stawki
5. Lookalike

Burza mózgów

Wspólna dyskusja nad case'ami uczestników

III. Remarketing i klienci powracający

1. Pixel, eventy na stronie
2. Custom Audience
3. Lejek sprzedażowy
4. Listy klientów

IV. Kreacje i copy

1. Copy, które sprzedaje
2. Grafika reklamowa, która sprzedaje
3. Testowanie i optymalizacja kreacji

Sprawdzam jak poszło

Wspólna dyskusja nad case'ami uczestników

V. Optymalizacja i raportowanie

1. Podgląd wyników konta
2. Breakdown
3. Codzienna analiza wyników
4. Podstawowe aspekty optymalizacji codziennej
5. Raporty managerskie

VI. Typowe błędy

Przechodzę przez najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu kampanii Facebook Ads.

VII. Kreatywne podpowiedzi

Dzielę się z Wami moimi tipami i trickami na to jak za mniejsze pieniądze osiągnąć lepsze efekty.

VIII. 1-On-1 z chętnymi uczestnikami

Zostaję po godzinach i rozmawiam z Wami na temat Waszych indywidualnych kampanii.

Social Daddy

9 lat aktywnie w branży

Praca w panelu

na zajęciach tworzymy kampanie

Praktyka

dzielę się swoimi sztuczkami

Performance

zajęcia ze mną to doświadczenie

Kamil Dziadkiewicz

Kamil kocha wszystko, co ma związek z technologią chociaż jest polonistą. Prelegent TEDx. Organizator Czwartków Social Media. Mentor programu akceleracyjnego Starter i Huge Thing. Wykładał na SGH, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i w Colegium DaVinci oraz występował na licznych konferencjach dotyczących marketingu i technologii.

Specjalista ds. Marketing i Komunikacji w Swimmo

Strategia komunikacji, kampanie Facebook Ads.

Technology Evangelist w OMNI3D (2013 - 2015)

Dwie kampanie na Kickstarterze z sukcesem bazujące na ruchu z Facebook Ads.

Project Manager w Social Five (2012 - 2013)

Kierowanie zespołem, strategia marketingowa, kampanie reklamowe Facebook Ads.

Social Media Manager w Agencja Społem (2011 - 2012)

Strategia marketingowa, copywriting, moderacja, kampanie reklamowe Facebook Ads.

TVP, TVN, POLSAT (2008 - 2011)

Zdobywał doświadczenie w stacjach telewizjinych

Wyjaśniam wszystko

Najważniejsze są dla mnie Wasze wątpliwości i kłopoty, dlatego w trakcie kompletnych zajęć na temat reklam Facebooka znajdujemy czas na rozmowę, burze mózgów i konsultacje indywidualne. A wszystko to prostym językiem i z szerokim uśmiechem na ustach.


Szkolenia i kursy naszpikowane terminologią i skupione na sztywnym trzymaniu się zaplanowanego harmonogramu to moim zdaniem zmora na rynku.

Pozostałe szkolenia

Szkolenia nauczą Cię jak posługiwać się Facebookiem, Instagramem i Messengerem w celach marketingowych!

Image

Dawid Pacha

Autor botów w Messengerze dla takich marek jak COTY, Oetker, XTB, Garmin czy Adamed

Szczegóły
Image

 

Artur Roguski

Zwiększył organiczne zasięgi Fan Page'a grupy wydawców z 0,5 mln do 3 mln / m-c w pół roku

Szczegóły

Do 31. sierpnia promocyjna cena na każde ze szkoleń! Zamknij